SuiteCRM jest w pełni otwartym oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami. Daje to swobodę tworzenia doskonałego CRM, który może być wykorzystywany przez całą organizację. Funkcjonalnie nawiązuje do najlepszych w klasie systemów CRM jak: Salesforce czy SugarCRM (z którego się wywodzi). Jest otwartą alternatywą dla produktów klasy korporacyjnej. Jest używany przez ok. 4 000 000 użytkowników na całym świecie.
SuiteCRM cechuje bardzo wysoka elastyczność i łatwość dostosowania do potrzeb klienta. Dzięki SuiteCRM masz jasny przegląd swoich potencjalnych klientów. Możesz łatwiej i szybciej wykrywać nowe możliwości i zamykać szanse sprzedaży. Szczegółowe widoki umożliwiają wyświetlanie wszystkich istotnych informacji o potencjalnych klientach na jednej stronie, umożliwiając łatwe śledzenie na bieżąco, aktualizowanie informacji i pomyślne przekształcanie ich w sprzedaż.
Potężny moduł przepływu pracy pozwala tworzyć logikę biznesową, która ocenia rekordy w miarę ich tworzenia i aktualizacji oraz określa, czy zautomatyzowane działania powinny być podjęte. Wraz z rozwojem firmy i wzrostem ilości danych, które muszą być monitorowane, przepływ pracy staje się idealnym sojusznikiem, aby zmaksymalizować wydajność procesów biznesowych.
Raporty z pulpitu nawigacyjnego w czasie rzeczywistym zapewniają wgląd w kluczowe informacje i harmonogram sprzedaży. Zaawansowany moduł raportowania pozwala tworzyć własne niestandardowe raporty, które można załadować do własnych pulpitów nawigacyjnych.
SuiteCRM jest również potężnym narzędziem marketingowym. Możesz tworzyć kampanie, wysyłać mailingi, automatyzować zadania marketingowe i przeglądać wyniki w raportach.
Dzięki SuiteCRM możesz zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę przy mniejszym wysiłku. Cała komunikacja z klientami jest zapisywana w CRM, zapewniając pełny przegląd świadczonej usługi oraz możliwość wykrywania, co można poprawić. Portal samoobsługowy umożliwia zarządzanie wszystkimi problemami klientów za pomocą łatwej w konfiguracji i używaniu strony internetowej. Twoje zespoły serwisowe będą natychmiast powiadamiane o problemach klientów, a Twoi klienci zostaną automatycznie powiadomieni, gdy tylko ich problemy zostaną rozwiązane.
W ramach usługi wdrażania systemu SuiteCRM oferujemy:
- analizę potrzeb klienta i dostosowanie do nich SuiteCRM
- import danych do systemu
- szkolenia
- administrowanie systemem SuiteCRM.